به سایت*مخزن فیلم*خوش امدید

دانلود فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 2017

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ

دانلود فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 2017

Wonder Woman 2017 دانلود فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 2017


فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 2017 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی پتی جنکینز و نویسندگی آلن هاین‌برگ است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. فیلمنامه این فیلم بر پایه شخصیتی به همین نام از دی‌سی کامیکس به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان چهارمین قسمت از فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به شمار می‌رود. گل گدوت در نقش پرنسس دایانا / زن شگفت‌انگیز، کریس پاین، کانی نیلسن، رابین رایت، دنی هوستون، دیوید تیولیس، ایون برمنر و لوسی دیویس بازیگران این فیلم هستند. زن شگفت‌انگیز نخستین اثر سینمایی جداگانه از این شخصیت است که بر روی پرده‌های سینما رفته است. لازم است ذکر شود که این شخصیت در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (۲۰۱۶) نیز حضور داشت.

Wonder Woman دانلود فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 2017

در سال ۲۰۱۵، پتی جنکینز به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد. فیلم‌برداری فیلم از ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵ آغاز شد و فیلم در کشورهایی همچون بریتانیا، فرانسه و ایتالیا تصویربرداری شد. فیلمبرداری فیلم نهایتاً در ۱۹ مهٔ ۲۰۱۶ به پایان رسید. همچنین در نوامبر ۲۰۱۶، فیلم برداری‌های اضافه‌ای نیز صورت گرفت. زن شگفت‌انگیز نخستین فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی یک زن است و جنکینز نخستین زنی است که یک فیلم ابرقهرمانی با شخصیت اول یک زن را کارگردانی می‌کند.

مراسم فرش قرمز افتتاحیهٔ فیلم در ۱۵ مهٔ ۲۰۱۷ در شانگهای برگزار شد و در نهایت وارنر برادرز آن را در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی اکران نمود. زن شگفت‌انگیز با استقبال بسیار بالای منتقدین همراه بوده است و از نظر منتقدین جزو برترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

فیلم Wonder Woman داستان زنی به نام دایانا (گل گدوت) را روایت میکند که شاهزاده آمازون می باشد و در یک پناهگاه سری، برای تبدیل شدن به یک جنگجوی شکست ناپذیر آموزش دیده است. پس از آنکه یک خلبان آمریکایی هواپیمایش سقوط میکند و در جزیره آنها پیدا می شود، دایانا را از وقوع یک جنگ جهانی مطلع میکند و…

 

مشخصات فیلم :

نام فیلم : Wonder Woman

نام پارسی : زن شگفت انگیز

imdb دانلود فیلم زن شگفت انگیز Wonder Woman 2017

امتیاز از 10 : 7.9 از 197.175 کاربر

امتیاز منتقدین از 100 :  76 

ژانر : اکشن | ماجراجویی | فانتزی

محصول : 2017 | آمریکا | چین | هنگ کنگ | انگلستان | ایتالیا | کانادا | نیوزیلند

بودجه : $149,000,000

مدت زمان : 2 ساعت و 8 دقیقه

کیفیت نمایش : HDrip 1080p 

انکود : MkvCage

حجم فایل : 2.20 | 1.04 گیگابایت

موسیقی متن : –

زبان : انگلیسی – زیرنویس پارسی 

  رده سنی : این فیلم برای سنین +13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Patty Jenkins

نویسنده : Allan Heinberg (screenplay), Zack Snyder

ستارگان : Chris Pine, Robin Wright, Gal Gadot

 

لینک هـای دانـلود